2009

Vilken rolig nyårsafton det var igår! Åt riktigt god mat, drack gott vin, spelade roliga spel och träffade fina vänner igen. Helt perfekt! Blev lite trött på slutet bara, inte van med att gå och lägga mig 4.20...Speciellt inte när jag haft svårt att sova flera dar innan och kännt mig lite småkrasslig. Men roligt hade vi ändå in i det sista! Tänkte visa lite bilder senare under dagen.

Nu på morgonen har vi varit och hämtat Ninja som var hemma hos svärmor igår kväll. Hon hade inte varit det minsta rädd för fyrverkerierna vilket var skönt! Men hon är väl van med explotioner så mycket som hon har fått höra från tvn ända sedan hon var liten.

Idag måste jag ta tag i städningen här hemma. Är helt katastrofalt! Sedan måste jag plugga lite också. Är så skönt att vi inte har något planerat på hela dagen utan bara kan strosa runt här hemma som vi vill. Likadant imorgon också. Härligt!

Nu ska jag ta tag i skiten här hemma. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: anki

GOTT NYTT ÅR & GOD FORTSÄTTNING =)

2009-01-01 @ 12:45:38
URL: http://amatanovic.blogg.se/
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

Låg hemma i soffan med pojkvännen och grinade, hade sjukt ont, mensvärk!

Men hoppas din kväll var bra! :)

2009-01-01 @ 12:46:05
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: anki

tack, ja det fick jag verkligen =)

2009-01-01 @ 12:48:07
URL: http://amatanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0