Andra planer

Upptäckte precis att det är en stor oreda bland mina papper på det jag ska plugga och det är väldigt mycket papper så nu har jag planerat om min dag och bestämt mig för att plugga här hemma istället. Får hoppas att det går bra. Kan alltid åka till biblioteket i eftermiddag eller imorgon istället. Tror jag hoppar över träningen idag också. Har sådan hemsk träningsvärk i axlarna idag och känner mig lite stressad inför tentan. Ska ta till vara på tiden och plugga istället. Förhoppningsvis känner jag mig lite lugnare imorgon.

Förra gången jag läste den här kursen var det så sjukt mycket litteratur att hålla koll på, det gick bara inte. Den här läraren har dragit ner på det rejält, säkert en tredjedel av vad den andra hade, så lite nöjd är jag i alla fall när jag pluggar nu. Inte lika mycket att hålla koll på som förra gången.

Längtar tills tentorna är över så jag kan slutföra ekonomin. Efter det ska jag sätta mig ner och läsa! Längtar så efter att kunna läsa Twilight-serien som jag har varit och köpt och även mina tidningar som har sparats i en hög här och som jag inte haft tid med. Nya numret av Elle, Veckorevyn och Chic ligger här och bara väntar...Längtar tills den här veckan är över!

Kommentarer
Postat av: ulrika

Mmm, det är säkert jag med imorgon..

2009-01-12 @ 14:12:49
URL: http://colorelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0