Avslappnande kväll

Ikväll har jag gjort...ingenting! Så skönt faktiskt! Har suttit och läst lite, suttit framför datorn och slötittat en del, spelat lite dataspel. Men egentligen inget speciellt. Halsen värker fortfarande och jag funderar på att stänga av datorn för ikväll och sätta mig med ytterligare en kopp te i soffan och läsa lite. Vill bli klar med boken jag håller på med så jag kan börja på Twilight-serien.

Imorgon måste jag bli mer effektiv. Måste städa lite här hemma och läsa i den där tjocka engelska skolboken. Blä! Men jaja, så får det väl bli. Vill inte sitta sista veckan och panikplugga. Måste vara hemma imorgon också för det ska komma någon och lämna ett paket till oss. Någon gång mellan 7-17 har de sagt...Snacka om att precisera sig... Vet inte ens om jag vågar tvätta imorgon då. Kanske de kommer precis när jag är ute. Nä, det får vänta och så får jag hoppas att de kommer tidigt. Kanske inte vid 7, men ändå ganska tidigt.

Godnatt allesammans!

Vill börja läsa dessa nu!

Kommentarer
Postat av: Gynning

Hoppas du sov gott. Kram

2009-01-22 @ 07:37:16
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0