Bilder från igår

Hej hej!
Lovade ju er lite bilder från igår. Ledsen att det tog några timmar men jag har skrubbat köket i ett par timmar och sen spelat lite dataspel och kopplat av. Här kommer de i alla fall!


När vi kom hem till Basse höll Julia och Anders på att förbereda kalkonen. Så här fin blev den!


Men innan den skulle ätas så skulle vi äta två förrätter. Jag och Jocke hade den första;
halstrade pilgrimsmusslor med citrussmörsås. Riktigt gott, älskar musslor!


Jag och älsklingen matchade verkligen inte varandra igår...


Det gjorde däremot Sebbe och Maria!


Julia fick äran att skära upp kalkonen till alla sen eftersom hon gjort den.


Jag hittade ett par roliga nyårsglasögon när jag handlade sist.
Kunde få dem att lysa på olika sätt, helt perfekt ;)



Riktigt god dessert!


Vi stod på en perfekt utsiktsplats och såg fyrverkerierna runt hela stan!
Champagne är viktigt vid tolvslaget!


Det var många som gjorde som vi och kollade på det fina fyrverkeriet!


Le sa de och det gjorde vi verkligen haha!


Kvällen avslutades sedan med spel som jag tyvärr inte tog kort på.
Hade kunnat bli många roliga kort!
Gott nytt år allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0