Dagen fortsätter i samma anda...

Det här är inte min dag, det är inte min dag!
När jag kom upp till skolan så visade det sig att vi inte skulle göra någonting idag vilket hade betytt att jag hade kunnat vara hemma ytterligare en timme. På föreläsningen kollade vi bara på filmer, vilket i sig varit intressant men jag hade kunnat klara mig utan.

Förutom det så har jag fått veta att Rebekkamaria ska spela på Kårallen nästa lördag! Den helgen jag är i Egypten...naturligtvis! Allt ligger den helgen! Varför måste allt ligga den helgen jag är iväg?! Ville verkligen se henne! Älskar nya skivan och var så längesedan sist!

När jag väl kom hem så fick jag höra att litteraturvetenskapsomtentan antagligen är den 14:e februari...samma dag som statsvetenskapstentan...Jag fattar inte varför jag ska ha sån otur nu helt plötsligt! Vad händer?!

Borde nog inte uppdatera förrän min otur har vänt...Inte kul för er att läsa om min irritation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0