Dålig dag än så länge...

Godmorgon!
Ledsen att jag varit så dålig på att uppdatera men mitt Internet bara krånglar. Vi har kommit fram till att det är virus så Joakim måste rensa och installera om datorn någon dag snart. Sen ska det fungera igen. Får bli lite sådär nu så länge med uppdateringen. Känner mig oerhört stressad också och har inte så mycket tid över.

Idag har det inte varit någon bra morgon....Ninja väckte mig kl 5.45 och ville ut och när jag gick upp fick jag näsblod så då kunde jag inte riktigt bara gå och lägga mig igen så jag satt uppe till 7. Kollade igenom mailen och såg att jag hade fått tentaresultatet på den tenta jag skrev nyss. Har sagt att jag skulle bli förvånad om jag inte klarade den och så blev det. 2,5 poäng ifrån. Jäkla skit! Har så mycket bakom mig nu och jag vill bara klara av det och blir klar. Känner mig totalt misslyckad och  motivationen för den här terminen är verkligen i botten! Måste fixa det. Har så mycket att göra innan vi ska åka iväg så jag vet inte hur jag ska lägga upp det. Har bestämt mig för att strunta i första föreläsningen idag och bara sitta hemma och läsa istället. Har ingen ork. Har inte kunnat sova inatt heller. Blir nog bättre snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0