Få saker gjort!

Vet inte om ni har sett bloggen www.365saker.se där man varje dag får ett tips på någonting som man kan göra. Om ni inte har gjort det så kan jag rekommendera den. Det kanske inte har varit något som jag verkligen fastnat för, inte förrän idag, men det är många roliga idéer. Idag hette inlägget Få saker gjort! och det tycker jag är intressant för jag måste planera för att få saker gjorda överhuvudtaget och idag fick jag tips om hur jag kunde planera ännu bätte. Det fanns också ett boktips som jag tyckte var spännande och jag har redan reserverat boken på biblioteket. Det här kommer bli ett strukturerat och bra år tror jag!


Kommentarer
Postat av: JOANNA

ja det är så bäst. bra och lyxiga:)

2009-01-21 @ 08:54:45
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0