Filofaxjakt

På tal om vardagen... Jag skulle behöva en ny kalender. Den jag har nu räcker i och för sig i 6 månader till men jag gillar den inte. Kalendern är så viktig för mig! Har hela mitt liv där i känns det som! Skulle nästan bli mer ledsen om den försvann än mobilen faktiskt. Jag vet bara inte vad jag vill ha... Just nu hade det varit praktiskt med en filofax faktiskt så att jag har allt med mig hela tiden, men när jag har kollat i affärerna hittar jag ingen som jag känner att jag skulle trivas med. Den måste ha allt som jag vill ha, kalender, adressbok, anteckningspapper och plats för massvis med kort och sedlar för att den ska fylla någon funktion känner jag. Samtidigt måste den se snygg ut. Hittade precis filofax.se och  de hade en del del fint faktiskt. Tyvärr var de lite för dyra för att jag skulle kunna köpa dem... Den här till exempel tyckte jag var helt underbar men den kostar 1995:- (vänstra, den lite mindre) respektive 2395:- (högra, lite avlångare)! Hade kunnat ge en fjärdedel för den, möjligtvis halva det priset men verkligen inte mer! Har ni något bra tips vart man kan hitta praktiska men ändå snygga OCH  någorlunda billiga filofaxer? Eller har ni något annat förslag när det gäller kalender?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0