Första tentan skriven

Godmorgon!
Nu har jag precis skrivit första tentan och det kändes faktiskt riktigt bra, till skillnad från hur det kändes igår. Kan väl säga att det var någorlunda rätt frågor.
Just nu sitter jag på universitetet vid deras dåliga, sega datorer och väntar på att klockan ska bli 10.30. Det är först då som VFU-mottagningen har öppet och jag kan prata med dem. Är faktiskt riktigt nervös just nu. Får se hur det går... Kan ju bli en stor vändning för mig idag eller så får jag stå ut med det jag håller på med i 6 månader till men då kommer jag nog göra på något annat sätt  tror jag. Mycket tankar i mitt huvud just nu. Det ända jag vet är att jag inte vill jobba som lärare längre och att jag vill hålla på med ekonomi istället. Hur jag ska ta mig från det ena till det andra återstår helt enkelt att se. Skriver mer om hur det gått när jag kommit hem igen.
Håll tummarna nu för att det går bra för mig! (Vet dock inte vad jag själv hoppas ska hända, att de ska säga att de löst det och jag kan läsa en termin till eller att de inte gjort det och jag direkt kan ta steget till att kolla något annat.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0