Godmorgon!

Hoppas ni har sovit gott! Ninja gnällde för en liten stund sedan och ville ut så här sitter jag nu. Ska snart ta en dusch och sen göra mig färdig för dagens bilresa hem till Småland. Måste bara få upp Joakim först för han har lämnat sin bil hemma hos en kompis så vi måste ta min dit och hämta den. Min bil är alldeles för dålig för att köra så långt med just nu. Men på onsdag ska jag lämna in den och få den fixad. Ska bli så skönt!

Har så sjukt mycket att läsa till imorgon egentligen så jag lär få sitta uppe länge sen ikväll när jag kommer tillbaka till Linköping. Vi ska börja på vårt grupparbete i morgon och då ska allt vara klart egentligen. Jag kommer inte lyckas med det. Har så svårt att läsa kurslitteratur på engelska. Romaner går bra men i kurslitteraturen är det så många konstiga ord som jag inte förstår och det är så pass många så det är svårt att förstå det i sitt sammanhang också när man inte ens vet vad vissa ord betyder på svenska... Men jag försöker i alla fall, men det tar sin lilla tid!

Ska försöka skriva när jag kommit upp hit igen ikväll, men om jag inte gör det så vet ni att det är för att jag måste sitta och plugga.

Kommentarer
Postat av: ulrika

Låter trevligt att åka hem.

2009-01-25 @ 11:28:34
URL: http://colorelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0