Gynekologisk cellprovskontroll!

En sådan kontroll ska jag tydligen på nu. Fick ett brev hem idag med tid och allt och fy vad rädd jag är! Har hört att det ska göra jätteont. Hoppas verkligen inte att det stämmer! Sen är jag rädd för att de ska hitta något fel! Trodde att det var när man  fyller 25 som man får tid till sådant men tydligen är det vid 23... Jag var inte förberedd på det här! Men men, det är väl bättre att vara rädd och kolla upp det än att bara gå och hoppas på att det inte ska vara något fel och att man sedan får veta det försent... Är ändå rädd!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nu har jag iofs inte själv varit på cellprovskontroll, men jag har hört att det inte ska vara smärtsamt alls, men klart att det kan kännas lite obehagligt.

Och går du inte nu kommer du få en kallelse igen om ett par år.

Tror inte alls att du behöver oroa dig :)

2009-01-20 @ 21:34:40
Postat av: Anonym

jag har varit där! Det gjorde inte alls jätteont, det kändes när de skrapade, stack till lite. Men det går ju jättefort och tänk vad skönt det är sen när man har gjort det!

2009-01-20 @ 21:52:23
Postat av: Johanna

Glömde skriva att det var jag som skrev ovan! :)

2009-01-20 @ 21:53:41
URL: http://mykindoftunes.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag har varit där! Det gjorde inte alls jätteont, det kändes när de skrapade, stack till lite. Men det går ju jättefort och tänk vad skönt det är sen när man har gjort det!

2009-01-20 @ 21:54:32
URL: http://mykindoftunes.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är på sporthallen! Jättehärligt! :)

2009-01-21 @ 08:52:32
URL: http://mykindoftunes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0