Hatar sociologi

Fattar inte varför jag alltid sparar det tråkigaste till sist. Nu sitter jag med den hemska sociologiboken och lider. Kommer inte så långt heller...Blä! Tog mig tid till att klippa Ninja efter att vi varit och köpt nytt koppel till henne i födelsedagspresent. Fin blev hon min lilla tjej men jag fattar inte hur hon kan få så mycket päls på så kort tid. Inte länge sedan jag klippte henne... Roligare att pyssla om henne än att plugga i alla fall.

Mycket päls klippte jag bort från Ninja idag.

Om 1 timme börjar dagens spinningpass. Tycker alltid att det är lika jobbigt innan vi ska iväg och kommer på massvis med andra saker som jag hade kunnat göra istället, men när man väl är där och när man kommit hem känns det underbart. Får försöka inte trötta ut mig helt idag. Halsen värker lite fortfarande men inte så farligt så att jag inte borde träna.

Tänkte plugga ca 2 timmar i biblioteket imorgon, antingen innan föreläsningen eller på eftermiddagen och sedan träna en timma på gymmet också. Hoppas jag kan vara så duktig. På kvällen är det ju bio sen och måste känna att jag kunnat plugga bra innan den.

Ska försöka läsa någon sida till innan passet börjar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0