Hektisk dag

Godmorgon!
Hoppas ni sovit gott! Tack för alla kommentarer de senaste dagarna. Är så otroligt kul när någon skriver!

Idag känns det som om det kommer bli en hektisk dag, trots att jag bara ska vara hemma. Men det är så mycket att ta tag i. Upptäckte för en liten stund sedan att det inte är 8 kapitel i kurslitteraturen jag ska läsa till imorgon, utan 10! Ska alldeles strax sätta igång med det. Sen ska jag skriva in föreläsningsanteckningarna i mina papper, helst försöka hinna plocka ner julsakerna (en liten del av det i alla fall), försöka tvätta ikväll eller eftermiddag beroende på när paketnissen kommer, skriva ut verifikationslappar och fixa lite av det som är kvar av ekonomin, göra upp en planering för tiden innan vi ska åka iväg så att jag vet att jag hinner med allt. Förutom det ska jag och Julia iväg och träna ikväll och Joakim kommer hem från Sthlm så jag vill hinna ha det lite mysigt med honom ikväll också. Det låter inte riktigt som om dagens timmar kommer räcka till. Tur att jag är ledig imorgon med förutom 2 timmars föreläsning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0