Igår...

Lovade ju att skriva mer igår men klockan 1 var jag för trött för det så det blir nu istället.

Vi var ju som jag skrev och kollade på ny bil. Jag har en liten toyota från -93 som jag verkligen tycker om men det är saker som krånglar på den hela tiden just nu. Igår gick det till exempel inte att öppna förardörren inifrån så då måste man rulla ner rutan och öppna eller så får någon hjälpa till. Jag var helt inställd på att när jag väl ska byta in min så ska det vara mot en ny toyota så vi var och provkörde en jättefin och som var riktigt skön, men Jocke vill ju prova massa annat också så vi åkte runt hela eftermiddagen men möttes bara av fula bilar. Förutom på Volkswagen av alla ställen! Har alltid tänkt på Volkswagen som fula tråkiga bilar, men där hittade jag en ny kärlek igår. En röd liten bubbla, cab! Den var så fin och så skön att köra, jag blev helt kär verkligen! Tyvärr var prislappen större än vi tänkt så det är bara för mig att glömma den just nu. Men jag tänkte att jag kan ju visa er i alla fall hur snygg den var!


Läcker va? Och så i min färg!

Vi hade riktigt trevligt igår kväll! Var så gott med ost och kex och räkor igen, var längesedan sist. Till det hade vi köpt två vita viner som faktiskt var riktigt goda också. Efter att vi ätit spelade vi först monopol på PS3 och sedan en omgång The Settlers som har blivit mitt nya favoritspel! Ska ta med det upp till Stockholm idag.

Det var detta jag gjorde under gårdagen när jag inte uppdaterade så mycket. Har faktiskt tänkt spara till en liten bärbar dator som jag kan ha med hela tiden och så jag kan uppdatera bloggen oftare. Hade också varit smidigt med tanke på att jag tänkt plugga en del i biblioteket nu också. Min dator är stor, klumpig, låter galet mycket och tar 10 minuter att starta. Nej, det är nog dags för ett byte snart.

Förresten en sak till innan jag ska äta frukost nu. Igår på morgonen satt jag och fixade lite med designen igen och börjar tycka att jag är nöjd. Problemet är bara att jag har fixat med tre olika bakgrunder och kan inte bestämma mig för vilken som är bäst så när jag gjort det så blir sidan lite roligare!

Nu, dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0