Internet lägger av...

Hej!
Mitt Internet ville inte fungera igår kväll men nu har Joakim lyckats fixa det, men det kan försvinna när som helst igen sa han så jag tänkte att det var bäst att jag skrev ett inlägg innan det inträffar.

Igår fick jag ett par glada överaskningar med posten. Fick mina välkomstpresenter från Elle och Chic. Från Elle fick jag två klänningar och från Chic en ögonskugga och en glittermascara från Face Stockholm. Men mascaran var tyvärr sönder. Borsten hade lossnat i den så jag fick bara upp den biten man håller i :( Men ändå, alltid roligt med lite överaskningar. Hade helt glömt att jag skulle få dem. Var ju i slutet av november jag började prenumerera.

Idag har jag föreläsning i två timmar men innan dess ska jag bara sitta hemma och läsa tror jag. Ikväll ska jag ut med Joakims jobb och äta på BK och sedan ska vi bowla. Ska bli jätteroligt, jag älskar att bowla! Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0