Kär i en vampyr!

Nu har jag kommit hem från bion. Twilight var minst lika bra som första gången. Älskar verkligen den filmen! Det är synd att det är "sista chansen" nu, annars hade jag kanske sett den en tredje gång! Längtar verkligen tills den kommer ut på dvd. När jag hade hoppat av bussen och gick hem så hoppades jag nästan att Edward Cullen skulle komma fram bakom något hus och bita mig, haha skumt va?! Karaktärerna i filmen har verkligen fångat mig! Längtar så tills tentorna är över så jag kan börja läsa böckerna!

Har sett det senaste avsnittet av One Tree Hill efter jag kommit hem också. Det är verkligen min favoritserie! Och nu är det så bra som det bara kan bli! Förstår inte vart det ska leda om det fortsätter att vara så här underbart. Längtar så tills nästa avsnitt!

Nej, nu ska jag försöka ta mig tillbaka till verkligheten igen... Snart tentor och jag lever i fantasivärld. Illa, illa, illa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0