Lång promenad

Hej hej!
Nu är jag hemma igen. Kom hem för några timmar sedan men har inte kunnat logga in förrän nu. Vet inte vad det är som krånglar men det är ofta som jag kommer till "sidan kan inte visas" när jag försöker logga in...Skumt!

Det var trevligt igår kväll hemma hos Johan och Janna. De hade gjort en riktigt god gryta med fläskfilé och ris och god sallad till det. Vi hade med oss en flaska vin som smakade utmärkt till. Stackars Johan var riktigt trött så det blev inte jättesent vilket nog var bra för jag var rätt så trött jag också.

Jag och Joakim kom precis hem från 1,5 timmes promenad med Ninja i spåret. Hon var ganska duktig idag faktiskt. Ska sätta mig med Don Quijote nu, har 20 sidor kvar att läsa. Sedan blir det tacos och en lugn och skön lördagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0