Långhelg

Godmorgon!
Det här har varit en av de värsta veckorna någonsin. Skulle skriva igår men var bara ledsen. Orkade inte berätta om allt. Har kanske inte varit så mycket stora saker men det har varit otroligt många små och lite större saker som har hänt. Berättar om det när jag kommer hem från långhelgen, då har jag nog samlat på mig lite ork till det.

Idag ska vi åka upp till Hede. 8 timmar i bil tydligen men jag tycker det är härligt. Älskar att åka bil! Kommer nog bli en riktigt bra helg tror jag! Kan inte bli annat efter veckan som varit... Kommer tillbaka på måndagkväll igen. Nu håller jag på att äta lite frukost och ska sen göra mig i ordning. Ska åka ner till banken om lite drygt en timme och sen hemma och packa. Åker klockan 12 så jag kommer nog inte hinna skriva mer innan dess.

Hoppas ni får en riktigt härlig helg!

Kommentarer
Postat av: niki

Aaa okeej :) var bor du ?

2009-01-30 @ 08:47:59
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0