Långt telefonsamtal

Hej hej!
Jaha, idag började skolan igen. Var en gansak intressant föreläsning, även om det var väldigt mycket information så man blev helt trött i huvudet. Hade ekonomimöte med Lars efteråt och då fick jag veta att han hade samma kurslitteratur förra året så jag ska få låna den stora tunga boken av honom imorgon. Perfekt för jag har verkligen inga pengar kvar den här månaden...

Resten av dagen har bara försvunnit... Skulle iväg och hämta ut hockeybiljetter men de hade blivit felbokade, åkte och fixade tid för att lämna in bilen på kontroll, suttit i telefonkö till bilprovningen och lagat god mat. Skulle fixa massvis med saker men hann inte med något. Nu ikväll har jag i alla fall suttit och pratat med Emma en timme. Fick veta att hon kommit in i Stockholm och flyttat upp dit vilket gjorde mig jätteglad! Så kul att ha någon där igen när jag vill upp dit och ska försöka vara där så mycket som möjligt i vår. Är det bara Matilda som ska komma tillbaka också ;) Sen är det perfekt!

Ska sätta mig och läsa lite så jag blir klar med boken jag håller på med. Den är riktigt seg...Vilken får ni veta sen!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hade gärna flyttat upp, men kommer nog dröja ett tag tills dess tyvärr.

Men kommer helt säkert komma och hälsa på ofta :)

2009-01-20 @ 17:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0