Monopol en hel kväll

Vilken underbar dag det var igår! Att bara få gå omkring hemma och njuta av dagen gjorde till och med städningen rolig! På kvällen satt vi och spelade monopol hela tiden efter att vi ätit goda varma mackor till kvällsmat och sett ett avsnitt Prison Break. Det är faktiskt ett riktigt roligt spel! Och på tv-spelet så är det ju olika bräden som finns med olika teman vilket gör det extra roligt! Igår spelade vi Djungelbrädet, Ostbrädet, Världsbrädet och Art Deco-brädet och nu har vi snart ett fullt pass till så vi kan låsa upp det sista brädet.

Jaha, vad ska jag ta itur med idag då? Behöver verkligen städa idag igen. Hann ju bara med köket igår eftersom det var så otroligt smutsigt. Sen behöver jag verkligen sätta mig och läsa idag. Känns inte riktigt bra att tentorna ligger så nära just nu... Förutom skolan så måste jag någon dag nu sätta mig med styrelsens ekonomi och slutföra allting. Skriva bokslut, min del i verksamhetsberättelsen och en kassaberättelse. Måste först iväg och hämta bankpapperna som kommer först på måndag nu när det varit röda dagar... Ja, jag ska ju inte klaga på att det inte finns något att göra när man är ledig i alla fall.

Hade bara hoppats på att kunna komma iväg och träna snart också men halsen är fortfarande inte helt okej och näsan rinner lite fortfarande. Får försöka ta itur med det när jag kommer tillbaka till Linköping på onsdag. Ska ju upp till Stockholm med Emelie nu imorgon.

Nu ska jag starta igång dagen här. Ha en härlig fredag så hörs vi lite senare!

Kommentarer
Postat av: jennifer

hoppas du får en bra dag nu!

vad ska du hitta på?

2009-01-02 @ 11:22:55
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: Marielle

Glöm inte tävlingen! Du kan vinna priser till ett värde av 500kr! Gissa bilden... Kram :-)

2009-01-02 @ 16:54:41
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv: låter trevligt, ses ni ofta?

tack!

2009-01-03 @ 11:52:14
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0