Nu är det bråttom

Godmorgon!
Fy vad dåligt jag har sovit inatt. Drömt otäcka drömmar, tydligen hållt på att putta ut Joakim ur sängen så jag vaknade av att han puttade tillbaka mig till min sida. Hans telefon har ringt, han har fått massa sms och sen har jag haft svårt att sova gott där emellan. Måste lära oss att stänga av mobilerna. På natten när de låter så är man för trött för att stänga av dem.

7.30 var vi borta på Toyota och lämnade in min bil på förbesiktning och lagning. Ska bli spännande att höra hur mycket fel de hittar på den... Om knappt två timmar kommer några från klassen hem till mig och så ska vi skriva vårt grupparbete men innan dess måste jag duscha och städa av har lite. Ninja fäller så grymt mycket päls nu. Igår borstade jag henne två gånger och fick totalt bort 7 borstar med tjock päls, helt galet. Amanda är tydligen allergisk så jag tänkte att jag skulle dammsuga innan de kommer så det kanske hjälper lite.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Captain Emiko

Ey! Va trevligt att höra ifrån dig. Du verkar ha det bra. (Förutom dina otäcka drömmar förstås). Har addat dig också så att jag kan hålla mig up-to-date om vad som försegår i ditt liv.

Kramar Emily

2009-01-28 @ 20:44:23
URL: http://captain-emiko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0