Rensning av mailen

Godmorgon!
Söndag morgon och jag har redan varit vaken en timme. Ganska skönt faktiskt med tanke på hur mycket jag har sovit innan i veckan. Igår satt jag ju och arbetade med bokföringen men det var några fakturor som jag visste att jag hade på mailen och som behövdes skriva ut. När jag väl skulle leta så var det inte speciellt lätt när man inte vet vad det var för mail och jag har 350 att gå igenom. Därför satte jag mig och började rensa. Det var mail från början av 2006 och nästan allt var sparat. Nu har jag i alla fall rensat alla och slängt mer än hälften och stjärnmakerat dem som jag behöver använda nu. Så skönt att ha det gjort faktiskt. Då kan jag sätta mig ner och göra klart det sista i eftermiddag. Nu på morgonen ska vi först på teori med spårkursen som vi ska gå med Ninja. Ska bli lite spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0