Shoppingrunda

Hej hej!
Nu har jag kommit hem från en promenad med Ninja. Var riktigt härligt att gå ute i solen nu. Lite kallt och halt bara. Var nere en runda på stan idag och shoppade lite kläder. Har kännt mig lite nere några dar och idag började halsen göra ont...igen. Fick pigga upp mig själv med lite nya fina kläder. Gina Tricot hade fått in massa snygga nu, synd att man inte har pengar bara. Men fyra saker kom jag därifrån med. Var även inne på Monki och Bodyn som jag kollat på tidigare var nersatt med 75% så jag fick ge 45:- istället för 180:-. Vilket tur att jag väntade. Här är mina köp från idag i alla fall. Den översta från Monki och de andra från Gina alltså! (Mina bilder jag tog själv blev så dåliga så jag visar dem så här istället. Ni får säkert se när jag använder dem någon gång istället)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0