Skönt med träning

Åh, vad härligt det är när man kommer hem från träningen. Är så nöjd över att vi åkte dit idag. Blir troligen ett träningspass imorgon också. Det jobbiga med spinningen är bara att jag får så otroligt ont i baken, är det någon mer än jag som har det problemet. Så fort jag sätter mig på dem gör det ont. Skulle ha något mjukt extraskydd med mig och trä på. Kanske skulle hjälpa?

Efter träningen har vi bara ätit mat och kollat på ett par avsnitt Supernatural, men nu är det dags att läsa lite till innan det är dags att sova. Imorgon har jag föreläsning igen. Känns lite konstigt efter juluppehållet. Hade gärna fått vänta ett par veckor till. Har er vardag satt fart ännu eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0