Sovmorgon

God morgon!
Har börjat komma upp sent varje dag nu, men det kan bero på att jag sitter uppe så länge.
Igår kväll efter träningen åkte vi hem till svärmor och åt mat och spelade TP. Trodde inte vi skulle ha en chans eftersom versionen är den första och kom ut -84. Men Jocke vann faktiskt och jag låg riktigt tätt inpå. Så roligt! Kom inte hem förrän halv tolv men då bestämde jag mig för att kolla på några avsnitt The O.C. och jag kunde inte sluta förrän andra säsongen var klar kl 2.20. Då är det okej att sova länge.

Idag har jag ingenting planerat vilket är skönt. Ska försöka ta tag i saker som jag inte fick gjort igår. Får se hur det går... Nu först är det i alla fall frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0