Terminstart!

Godmorgon!
Känner mig fruktansvärt seg idag. Beror nog mycket på att idag börjar nya terminen i skolan. Förra veckan var det bara tentor för att avsluta höstterminen. Idag ska jag börja läsa Internationella relationer, vilket i sig ska bli ganska intressant. Samtidigt känns det jobbigt. Jag vill inte göra det här... Men men, det får bli så den här terminen. Upptäckte igårkväll att jag skulle ha läst 4 kapitel till idag redan vilket stör mig. Hatar att läsa till kursstarten, då har man ingen aning om vad det handlar om. Får väl försöka få tag i boken under dagen då i alla fall.

Efter skolan ska jag ha möte med Lars om ekonomin. Ska bli skönt när jag får klart förra årets ekonomi så jag bara kan koncentrera mig på året som kommer.

Har riktig träningsvärk i benen idag. Båda passen denna helgen har varit grymt jobbiga, men det beror nog mest på att jag har gått in för det mer än vad jag gjort tidigare.

Ser att tiden börjar försvinna från mig nu. Ska vara i skolan om en timme och måste äta och göra mig i ordning innan. Ha en bra dag!

Igår var det dusch med schamponering som gällde för Ninja.
Visst ser hon ut att gilla det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0