Tiden försvinner...

Jag vet inte vad det är men det känns som om hela den här dagen redan har försvunnit. Känner mig ganska stressad just nu. Har lagt allt jag måste/vill göra i soffan där jag sitter när jag är hemma och jag blir så irriterad över att jag inte kan ta tag i det. Gick upp ganska sent idag, åt frukost, renskrev några föreläsningsanteckningar under tiden jag kollade på The O.C. och nu tagit en dusch. Ska äta lite lunch nu och sen till föreläsning och sen ledningsgruppsmöte. Efter det kommer klockan vara runt 19 och jag har inte gjort något som jag hade behövt eller viljat göra...Så segt! Måste börja strukturera upp mina dagar igen så att det inte blir så här...

Nu blev bilden sne men så här ser det ut just nu. Vill ha tid till att ta tag i allt!

Kommentarer
Postat av: Elvira

(svar) Yes, den är bra! Dock brukar jag mest köpa engelska filmtidningar (Empire och en annan) och inte så mycket av de svenska, eftersom de i princip skriver om samma saker. Denna tidning ska finnas på Pressbyrån.

2009-01-20 @ 14:01:26
URL: http://edele.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0