Träning och inget mer

Japp, det är allt som är planerat denna dag. Får se vad som mer händer. Är bara så skönt med lite ledigt nu tycker jag.
Igår hade vi en jättemysig kväll. Provade att laga en ny maträtt och till det hade vi en flaska rött som vi sedan fortsatte på tillsammans med ostar och kex. Kollade på en film som heter Transporter som var lite komisk, i alla fall i början, blev lite seg efter halva ungefär.

Tycker det är så tråkigt att jag inte har några bilder att visa men nu har jag bara varit hemma i ett par dagar och det händer inte så mycket som jag har tyckt varit värt att fota. Blir nog bättre i veckan som kommer.
Nu, dags för en ordentlig frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0