Uppe tidigt idag

Godmorgon!
Antar att de flesta av er fortfarande sover. Ninja bestämde sig för att väcka mig kl 6 idag så jag gick upp och släppte ut henne och gick sedan och lade mig igen...i 2 minuter. Kände att det var lika bra att gå upp och ta tag i pluggandet när jag ändå är ganska pigg. Så nu sitter jag här och försöker kolla efter litteraturverken på olika hemsidor. Några av dem läste jag förra året och vill inte ta mig tid till att läsa dem igen så jag kollar upp vad som finns om dem och läser igenom det för att fräscha upp minnet. Ganska smidigt faktiskt. Min mage vill redan ha frukost känner jag. Kanske borde äta lite innan jag fortsätter. Hoppas ni får en härlig dag utan massa tentaplugg som jag kommer ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0