Vardagen igång igen

På bara någon dag så märker man att vardagen har kommit igång ordentligt igen. Pluggar på som vanligt och mötestider börjar hagla in tillsammans med uppgifter som jag måste ta tag i och fixa. Jag älskar att ha lov, kunna umgås med familj och vänner och även ta en dag och bara koppla av. Samtidigt älskar jag när det börjar hända saker igen! Var skönt med möte idag igen, då är det som det ska vara. Och nu har jag panik över tentan imorgon. Känner mig verkligen inte beredd, men det är lite så det ska vara. Det hör till! De gånger som jag känner mig säker på en tenta, de gånger brukar jag ha missat något viktigt och det är då det skiter sig fullständigt. Nej, det här kanske går vägen ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0