Antagen

Hej!
Var över en vecka sedan sist. Har verkligen haft det kanon. Får skriva om det senare. Har massvis att skriva faktiskt. Dock har jag fullt upp hela tiden och hinner inte. Tänkte bara att jag måste skriva och berätta om den underbara nyheten. Idag fick jag veta att jag har blivit antagen till Ekonomikandidatprogrammet på Södertörn! :D Är superglad och chockad. Trodde aldrig jag skulle bli antagen på första urvalet men så blev det. Står som en riktigt bra reserv på universitetets kandidatprogram också så vi får se vilken skola det blir. Jag har hur som helst kommit in i Sthlm och är världens lyckligaste just nu! Perfekt födelsedagspresent så här en dag i förskott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0