Fredag

Godmorgon!
Fick inte speciellt mycket pluggat igår. Förmiddagen i och för sig satt jag och var duktig men sen gick jag ut och klippte gräset som var så fruktansvärt högt efter nästan 3 veckor. När det var klart kom mamma och pappa och deras vänner hit. De har lånat vår lägenhet i Sthlm denna veckan och var nu på väg hem igen så de stannade och släppte av nycklarna och tog med mig ut till Ikano-huset på lunch. Blev att hela eftermiddagen försvann där för när jag kom hem dröjde det inte länge innan jag åkte ner på stan och åt mat med älsklingen innan det var dags för en golfrunda. Det gick riktigt bra för Jocke och Basse, inte lika bra för Anders och mig men det blir förhoppningsvis vår tur nästa gång!

Idag blir det plugg nu på dagen och även lite packning. Ikväll ska vi nämligen åka upp till Sthlm. Var längesedan sist så det ska bli härligt. Ska ut med Cissi imorgon och sen tänkte jag se om jag kan komma på någon bra sätt att dela av vårt vardagsrum så att jag har en bättre plats att plugga på framöver än i dagsläget.

Ha en riktigt bra dag och även en bra helg om jag inte hinner skriva något mer nu de närmaste dagarna!

Kommentarer
Postat av: maria

bra du skriver :)



http://www.mariaelisabeths.blogg.se

2009-07-17 @ 12:05:17
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0