Helgen

Har ju glömt att berätta vad jag hittade på i helgen. Jo, i fredags eftermiddag tog jag tåget till Västerås där Joakim mötte upp mig och så åkte jag med ut till stugan där vi åt god mat, drack vin och spelade kort på kvällen. På lördags förmiddagen var jag nere en sväng vid sjön med Ninja så att hon fick simma lite. Hon har verkligen börjat tycka om det och hon simmar jättelångt ut för att hämta sin boll. Så duktig är hon!

På eftermiddagen åkte vi vidare till Köping där vi hälsade på hos Joakims morbror med familj. Det är alltig lika trevligt att komma dit. Det bjöds på god mat och vin och trevligt sällskap. Satt uppe länge på kvällen och bara pratade om allt möjligt. Det blir så när man inte ses så ofta. Tyvärr var vi tvugna att skynda oss iväg nästan direkt vi ätit frukost på söndagen. Vi skulle nämligen förbi Arboga och hälsa på Joakims morfar innan vi åkte tillbaka till Västerås och hämtade Ninja.

På kvällen sen var vi på en ny lägenhetsvisning i Linköping men vi vände så gott som i dörren. Var väldigt överens om att den inte var något för oss. Nu återstår det tre visningar. En denna helgen och två nästa. Hoppas att det är någon av dem som är bra och som inte springer iväg för högt i pris!


Ninja har somnat i husses famn i Västerås.


Kopplar av på semestern.


Har hittat en perfekt sten att vila på. Det är inget snack om att Ninja trivs ute vid stugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0