Hemhemma hos familjen

Efter att vi kommit hem från Danmark tillbringade jag ett par dagar i Halmstad i familjens stuga. Tanken var den att vi skulle hjälpa till att måla om den nu när vi var nere men vi fick aldrig någon färg så det blev inget med det. Istället solade jag och satt och kopplade av med den bok. Var även och spelade minigolf ett par gånger och så var våra bekanta från Gotland på besök över en dag. Var riktigt bra dagar!


Jocke och Ninja på promenad bland stugorna.


Ninja med sin nya nalle som Robin dragit upp till henne ur en sådan där maskin med gripklo.


Jag och älsklingen på väg hem från minigolfen på Japan.


Ninja myser i husses knä innan han ska åka hem till Linköping.

Jocke åkte hem till Linköping på söndagen för att åka iväg till Öland med David i två dagar men eftersom vi inte hade fått färgen så stannade han kvar och jobbade fram till torsdagen innan han kom ner igen. Då hade jag kommit upp till Skeppshult istället och på torsdagkvällen när han kommit ner igen åkte vi hem till Mattias och Emelie för att äta middag med dem och Jenny och hennes pojkvän Jocke som jag inte träffat innan. Var längesedan jag träffade allesammans så det var riktigt underbart! De bjöd på riktigt god mat i Mattias otroligt fina lägenhet och sedan fick vi rabarberpaj (min favorit) med 23 ljus på och så sjöng de för mig. Var ju bara två dagar kvar tills min födelsedag då.

Joakim, Mattias & Emelie äter den supergoda rabarberpajen!

Emelie, Jocke och Jenny har det roligt!

Var helt underbart att träffa mina underbara vänner igen, det blir alldeles alldeles för sällan och jag har saknat dem en massa vilket gör det ännu mer underbart att träffa dem igen. Och båda två har fått tag i riktigt bra killar så jag är så glad för deras skull!

Har varit helt otroligt bra veckor nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0