Hemma i Linköping

Godmorgon!
Nu är jag hemma igen. Tog tåget från Smålandsstenar igår kväll och så mötte Julia och Jocke upp mig på stationen. De hade tacos kvar till mig som jag kunde mumsa på till Twilight som jag och Julia skulle se. Den är alltid lika bra! :D

Har sovit riktigt dåligt inatt! Trots det känner jag mig väldigt pigg just nu men vi får väl se hur det blir framåt dagen. Ska gå iväg och handla lite frukost nu. Affären öppnar nämligen alldeles strax, tänkte hämta ut mina böcker jag beställt samtidigt.

Idag väntar plugg. Tragiskt men sant! Har tre tentor på två dagar i början av augusti så det är lika bra att börja plugga till dem nu direkt. Hoppas fortfarande att det ska dyka upp något extrajobb till mig men igår fick jag ett till nej. Inte roligt det här! Jaja, får se till att klara de här tentorna så något vettigt har gjorts denna sommar i alla fall.

Nähä, dags för frukost!

Kommentarer
Postat av: JOANNA

man kommer in i filmen så mycket, och jag älskar angelinas roll:)

2009-07-15 @ 20:54:50
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0