Tidig morgon

Godmorgon!
Har varit uppe länge redan, närmare bestämt sedan halv sex. Då hoppade Ninja upp på mig och ville gå ut. Om allt hade varit som vanligt hade jag tvingat henne sova i en timme till i alla fall men på grund av vad hon fick utstå igår så kom jag upp direkt i alla fall.

Igår var det dags för HD/AD-röntgen för att se så lederna är som de ska. Det vi inte visste innan vi kom dit var att Ninja skulle få lugnande spruta så hon sov igenom röntgen. Dumt nog så tog inte första sprutan tillräckligt så hon fick ytterligare en och sen var hon helt borta. Det dumma var att röntgenmaskinen strulade så istället för en timme så tog det två timmar innan allt var klart. Efter att hon fått sin uppvakningsspruta tog det ett tag innan hon vaknade till men då var hon helt vinglig. Efter det sov hon så gott som hela dagen. Vi åkte upp till Stockholm och de enda stunderna hon var vaken var när jag tog ut för att rasta henne. Eftersom hon sov hela gårdagen är det inte så konstigt att hon inte kunde sova hur många timmar som helst under natten också.

Det är i alla fall skönt att vara uppe i Stockholm nu. Igår fick jag inte så mycket gjort. Kollade på film och läste mest och packade upp de saker jag hade med mig nerifrån Linköping. Känns lite otroligt att jag om tre veckor kommer att bo här uppe. Kommer att bli jättebra tror jag!


Hade bara mobilen med och det blev inte så bra bilder i mörkret men här ligger Ninja och sover medan de ska röntga henne.


Sov med munnen halvt öppen och  tungan hängande ut mestadels av tiden.


Här har hon fått sin uppvakningsspruta men ännu har hon inte piggnat till.


Godmorgon lilla sömntuta!
Håll tummarna nu för att röntgenbilderna ser bra ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0