500 inlägg

Godmorgon!
Vill bara börja med att skriva att detta är mitt femhundrade inlägg i bloggen, kan inte förstå att jag hunnit skriva så mycket med tanke på att jag är så dålig på att uppdatera mellan varven.

Idag tänkte jag att jag skulle sova riktigt länge nu när jag är själv hemma och inte har en hund som vill gå ut tidigt. Nej då, kl 7.55 vaknar jag av att mobilen ringer och min mamma undrar vilket registreringsnummer jag har på min bil. Jag ska skrota den men den står i hennes namn så jag behöver en fullmakt från henne att jag får skrota den. Efter det kunde jag omöjligt somna om så det var bara att gå upp. Tvättade all klädsel till en av sofforna igår och tänkte att jag skulle stryka det och lägga i ordning soffan igen. Då rasade den varma plattan bort från järnet... Den här morgonen har inte börjat så bra... Förutom det så regnar det ute och ser allmännt grått ut. Kanske blir ytterligare en dag inne då. Måste höra av mig till Cissi sen för att kolla med henne om vi ska äta lunch ihop idag. I så fall händer ju lite i alla fall. Imorgon ska jag ta bussen ner till Linköping igen.

Dags att fixa lite frukost. Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0