Förtidsrösta, golfklubbor & Sthlm

Nog för att det är första dagen på sommarlovet men jag har en fullspäckad dag idag. Först ska jag städa upp lite här hemma och lägga i ordning kläderna jag tvättade i förgår och sen packa med allt som ska med till Sthlm. Sen ska jag iväg till universitetet för att lämna in en lapp, sen till Golfbutiken och se om de har några damklubbor till mig och när Joakim har slutat jobbet vid 13 idag ska vi iväg och förtidsrösta. Bestämde mig idag vilket parti som ska få min röst. Ni ska väl rösta va? Det är ett väldigt viktigt val! Anledningen till att vi ska förtidsrösta är för att vi ska åka till Sthlm idag och därför inte kommer kunna rösta i Linköping på söndag. Ska upp och träffa Matilda och Emma ikväll. Ska vara där uppe till på onsdag har jag tänkt, men Joakim och Ninja åker till Västerås redan på söndagkväll så jag kommer vara själv ett par dagar. Det blir nog bra, finns nog massvis att hitta på!

Nej, nu är det nog dags för mig att sätta lite fart här. Ha det så bra! Har datorn kvar i Sthlm så jag skriver där uppifrån nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0