Golf i solen

Hej på er!
Blev inte så mycket skrivet igår heller. Trodde det skulle bli en helt lugn dag men vid 17 tiden hoppade jag på bussen in till stan och mötte upp Jocke och så satte vi oss på uteserveringen på Stora torget och drack vin och åt trerätters middag. Supergott verkligen! Storan som har en av uteserveringarna och den vi var på gör fantastisk mat. Först delade vi en plockbricka med oliver, getost, vitlöksbröd m.m. Efter det tog jag en underbar Ceasarsallad och slutligen en perfekt gjord Creme Brulée.

Idag på morgonen åkte vi ut till vår hemmaklubb och slog en hink med bollar på rangen innan vi åkte ut till en pay-and-play bana i Norrköping. Vi kollade säkert med 15 personer om de vill gå fadderrunda i helgen men alla var upptagna eller så hade de inte grönt kort som vi först trott. Då är det tur att det finns sådana banor när man vill spela så gärna som vi ville idag. Det gick inte jättebra för någon av oss. Banorna var väldigt korta men också väldigt smala så vi tappade bort en hel del bollar. Jag vann i alla fall i vår boll med lika många slag som sist jag spelade så det gick ju ganska bra i alla fall.

Ikväll har vi bestämt oss för att bara stanna hemma i alla fall. Ska bli skönt för vi har fullspäckad planering framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0