Golfhelgen

Godmorgon!
Ledsen att jag inte skrivit på ett par dagar, har helt enkelt haft fullt upp! Golfkursen i helgen gick i alla fall jättebra! Provet fick vi skriva tillsammans och vi hade 48,5/50 poäng så vi är så nöjda så. Ett steg närmare grönt kort. Vädret var helt underbart hela helgen, tyvärr så underbart så att vi brännde oss ordentligt men jaja, skönt att det inte regnade iaf! Kände att jag lärde mig jättemycket på kursen och tränaren var riktigt, riktigt duktig! Nu gäller det bara att öva och öva tills man kan det någorlunda. Nästa söndag ska vi ut på fadderrunda med Joakims moster och hennes sambo så det blir spännande. Var och slog lite bollar i måndags kväll och det blir det ikväll också. De hade inga damklubbor inne i måndags när jag skulle köpa men de ska ha kommit in igår så vi får hoppas att jag får med mig några klubbor hem i alla fall.

Uppsatsen är i alla fall klar nu och om 1 timme börjar opponeringen, sen är det sommarlov! Tycker faktiskt om opponeringstillfällen, men inte på den här kursen just nu. Får se hur det går. Sedan sist har jag hunnit skriva en omhemtenta och en annan tenta så nu går jag bara och väntar på resultat. Tycker jag har varit riktigt duktig faktiskt! :)

Dags att hoppa in i duschen och sen äta lite frukost innan det är dags för skola! Ha en bra dag!


Var och slog lite bollar på driving range i måndags kväll. Joakim prövade sina nyinköpta klubbor medans jag fick låna av tränaren.

Kommentarer
Postat av: Disfigured

Välkommen in i golf familjen:)

2009-06-16 @ 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0