Lämnad ensam i Sthlm

Känns lite läskigt faktiskt. Joakim och Ninja åkte iväg till Västerås idag. Av någon konstig anledning tyckte jag att det var lite jobbigt. Antagligen på grund av att jag haft folk runt omkring mig sedan vi kom upp till Sthlm i fredags och nu är jag helt själv idag. Cissi ska jag träffa först imorgon, Matilda jobbar och Emma åker hem till Småland idag. Hur ska jag klara mig?! Haha, så barnslig jag är! Kommer nog bli en skön dag.

Det är fint väder så jag tänkte kanske ta tunnelbanan någonstans och bara vandra runt och lära känna stan. Kanske ta med boken jag började i igår och sätta mig på en bänk någonstans i solen och bara koppla av. Sthlm är en underbar stad så jag ska nog alltid kunna hitta på något. Skönt att bara få koppla av en dag också!

Bjuder på en bild från äventyrsgolfen med Matilda i lördags. Har tyvärr varit dålig på att använda kameran denna helg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0