Michael Jackson

Jag fick en total chock när jag startade datorn nu på morgonen och såg att Michael Jackson har avlidit! Har aldrig varit något stort fan men tyckte att det var fantastiskt att han skulle göra en ny turné och var till och med sugen på att få tag på en biljett. Ska man se någon uppträda så är det väl "King of Pop". Nu blev det inte av och trots att jag inte är något stort fan och att han har blivit anklagad för så mycket skit sitter jag och gråter framför filmklippen på Aftonbladet. Det finns få artister idag som har haft stor betydelse för musiken och nu har världen förlorat en de största stjärnorna! Det känns så overkligt! Vila i frid Michael!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0