Framför brasan

Hej på er!
Sitter i en stuga lite utanför Västerås just nu. Kom upp till Stockholm igår för att träffa Malin och rätta till vår uppsats. På vägen upp stannade jag i Nyköping på Max för att äta, var så sjukt hungrig. Kan väl säga att jag lika gärna kunnat köra hela vägen och ätit när jag kommit fram för i 55 minuter fick jag stå i kö för att beställa maten. Helt galet var det! 32 personer lyckades jag räkna det till som bara stod framför mig i min kö. I den andra var det likadant.

När vi väl kommit igång med uppsatsen kändes det tungt. Förstår inte varför vi fick rätta till vissa småsaker som hon inte brydde sig om i någon annans text. Kärringen tycker verkligen inte om oss! När vi valde att avsluta för kvällen var klockan redan åtta och jag körde iväg mot Västerås. Var lite tungt men fick god rabarberpaj när jag kom fram så då piggnade jag till :)

Idag är Joakim ute och förbereder för den självgående gräsklipparen att ta plats. Samtidigt sitter jag inne och skriver på en massa dokument som jag har kvar att göra till skolan. Har precis skickat in mitt reflektionsdokument och nu har jag min extra ekonomiuppgift kvar att göra. Har skrivit 1 1/2 sida av 2 men jag känner att jag inte svarat på någon av frågorna knappt så jag måste ta hjälp av Joakim sen och se vad han tror om det. Satt och kände mig lite frusen så Lena tände i brasan här inne. Riktigt mysigt!

Ikväll ska vi åka vidare till Bålstad för imorgon ska vi på vår första fadderrunda. Sen ska jag till Stockholm igen för att hämta Matilda och sen ska vi köra hela vägen ner till Småland. Ska bli skönt att komma hem lite faktiskt! 
Ja, det var väl det som jag hade att skriva för tillfället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0