Sommarlov!

Idag är första dagen på sommarlovet! Jippie! Igår hade jag mitt sista seminarie på lärarprogrammet, jippie! Nu gäller allt på att jag kommer in på något av de program jag sökt för hösten. Håll tummarna för mig, jag vill verkligen det här!

Seminariet igår gick väl inte helt bra kan jag inte påstå... Vi fick rest på vår uppsats eftersom vi var alldeles för kritiska till vår metod haha! Jaja, det var inte så mycket att fixa till så det var ju bra! Vår handledare tycker verkligen inte om oss, tror hon inte står ut med personer som inte gör exakt som hon säger, men jag är inte en person som viker mig om jag tycker att något är fel, så det så!

Däremot var jag och hämtade ut den del av hemtentan som jag inte gjorde första gången men skrev förra veckan och fick "ett klart och tydligt godkänt!". Jippie! Nu är det bara hemtentan jag ska få tillbaka också, skönt att få in lite poäng i alla fall under ett helt år. Har tre omtentor att skriva i augusti men sen är allt klart.

Igår kväll åkte vi ut till golfbanan och skulle träna på att slå lite. Vår tränare sa till oss i måndags att damklubborna skulle komma in i onsdags men igår hade de fortfarande inte kommit... Blev att jag tittade på medan Joakim och Anders slog istället. Känner attj jag också måste öva lite eftersom vi ska ut på fadderrunda nästa söndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0