Vilken sommar!

Vilken underbar sommar vi har fått! Vill ju inte vara någon annanstans än ute just nu!

Hade en kanondag igår. Satt och läste och kopplade av på förmiddagen och på eftermiddagen var jag och fick mina ögonfransar färgade och ögonbrynen färgade och plockade. Blev riktigt bra! Efter det hämtade jag ut mitt nya körkort, hämtade bilen som varit på service och sen på kvällen gick jag en golfrunda med Jocke, Anders och Julia. Gick faktiskt riktigt bra för oss allihop! Det var ju bara andra gången jag är ute och första gången fick jag 2 p och denna gången 10 p på 9-hålsbana så det var klar förbättring. Långt kvar men det är ändå skönt att se framsteg!

När vi gått klart rundan åkte vi hem till oss och grillade. Var lite roligt för vi fick gå på grillgallerjakt i trädgården. Det hade sprungit iväg och tagit semester verkar det som för vi kunde verkligen inte hitta det. Tack och lov hade vi ett fiskgaller som vi kunde använda istället. Sen satt vi ute och åt gott och drack gott vin hela kvällen tills vi gick in och kollade på Jumper. Perfekt dag helt och hållet!

Idag vet jag inte vad jag ska göra... Än så länge har jag bara varit på promenad och suttit vid datorn. Funderar på att gå ut och sätta mig och läsa lite men jag tror jag måste ha lite mat i magen. Lite jobbigt att laga mat när det är varmt men måste göras. Funderar på att gå och köpa jordgubbar. Det hade varit väldigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0