Dålig uppdatering

Hej på er!
Nu har jag hunnit lägga upp inläggen om filmerna i alla fall som jag skrivit om tidigare. Jag förstår inte riktigt vad tiden tar vägen, har inte hunnit skriva på flera dagar. Anledningen är att jag varit oerhört duktigt faktiskt! För att ta det lite kortfattat:

I lördags sprang jag med Jocke i affärerna och hjälpte honom hitta lite nya kläder. Blev en riktigt snygg vårjacka, två skjortor, ett par skor, ett par träningsskor och så bokade vi in synundersökning så nya glasögon är på väg också. Sedan var vi på bion och efter det såg vi självklart melodifestivalen. Vilken chock det var i år! Hade aldrig trott att Malena skulle vinna och jag fastnade inte riktigt för låten men nu i efterhand tycker jag att det var helt underbart! Tror att vi absolut kommer ha en chans i ESC i år med detta bidrag! Tack och lov att Snälla snälla inte vann! Jag hade skämts ihjäl om den skulle varit vårt bidrag och till alla radiokanaler; snälla låt mig slippa lyssna på denna hemska låt! Vet att ni är många som gillar den men jag gör det inte!

I söndags var vi på spårkurs med Ninja i skogen i 2,5 timme. Hon var så otroligt duktig så jag är riktigt stolt! Senare på kvällen körde vi ett spinningpass på en timme.

I måndags så var det plugg, plugg, plugg som gällde hela dagen fram tills dess att jag åkte på kvällskurs i Norrköping. Jo, jag tvättade 5 maskiner tvätt också.

 Idag har jag varit och storhandlat, pluggat, pluggat och pluggat och nu ikväll har jag varit och ätit riktigt goda våfflor och snackat en massa skit hemma hos Sandra. Var riktigt trevligt!

Så nu kanske ni ser att mina dagar fullkomligt har försvunnit. Har tenta på fredag så jag sitter och pluggar en del till det. Är ganska skönt för jag känner mig redan riktigt förberedd faktiskt! Trots ett par dagar kvar till tentan så ska jag försöka vara lite duktig och ta mig tid till att skriva till er här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0