Finaste Veronica!

Min mobil har varit utan batteri hela helgen och därför har jag inte kunnat svara på det underbara sms jag fick i slutet av veckan som fick mig att gråta glädjetårar. Eller rättare sagt, fick mina ögon att kasta ur sig glädjefloder!

Jag är så otroligt glad just nu! Min underbara, snygga, superhärliga vän Veronica har förlovat sig! Jag kan inte förstå att det är sant! Jag som inte har bott hemma på ett par år har missat så mycket så jag har inte ens träffat den här killen som haft sådan tur och hittat en suppertjej som henne!

Om du läser det här Veronica så vill jag att du ska veta att jag älskar dig och saknar dig så otroligt mycket! Är så lycklig för din skull! All kärlek till er två! Ta hand om varandra!


Världens finaste Veronica!
Jag älskar dig vännen!


Kommentarer
Postat av: Veronica Franze

Men Maria!! TACK!

Vad rörd jag blir av dina vackra ord! Nu är det mina ögon som gråter glädjetårar. SÅ himla fint vännen min :)

Hoppas vi ses snart så du kan träffa min hane! Han är underbar! Det är du med min älskade vän!

Ta hand om dig! PUSSPUSSPUSS!

2009-03-09 @ 12:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0