Glädjen är på väg tillbaka

Nu har jag precis skrivit klart uppgift två, alltså så är nästan halva hemtentan klar (har fortfarande en liten del kvar på den första uppgiften). Därför känner jag att jag kanske kommer klara av det här ändå. Ska börja med ekonomifrågan nu så sparar jag det bästa och lättaste till sist. En debattartikel är ju inte så svårt att skriva i sig, mest jobb med att få ihop det med litteraturen.

Fick paket idag som jag hämtat ut, fem små härliga burkar med bodylotions som jag klickade hem billigt från bellme i förgår. Ska bli kul att testa sen. Nä, nu måste jag skriva på lite till. Om tre timmar kommer Julia och hämtar mig med deras nya mini så ska vi ner till stan och gå på bio!


Kommentarer
Postat av: [s a o s . b l o g g . s e]

Hej hej! tjusig blogg! tänkte bara titta in o lämna avtryck!



lust att lägga till varandra på bloglovin? kram kram

2009-03-12 @ 15:37:57
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0