Helg helt utan datorn

Godmorgon!
Har somnat så tidigt på kvällarna i helgen, vilket också har resulterat i att jag gått upp tidigt på morgonen, idag kl 6. Det har varit en oerhört härlig helg faktiskt. I lördags städade jag på för fullt  i köket. Har nog aldrig varit så rent! Sen på eftermiddagen var vi och handlade kompostgaller till baksidan så inte Ninja kan smita, vilket hon har kunnat göra tidigare eftersom det bara varit dåligt hönsnät från förra hyresgästerna där ute. Så sen ägnade vi ett par timmar åt att klippa bort det gamla och sätta fast det nya. Blev oerhört bra faktiskt!

Senare på kvällen satte vi oss framför tvn och tittade på Robinson. Så roligt att de inte fick bo på någon fin strand utan i ett träsk! Verkar som om det kommer bli riktigt tufft i år! Tyckte det var helt okej, så det lär bli att vi försöker följa det här framöver. Tycker Linda Isacsson är riktigt bra som programledare i vanliga fall, här blir jag dock lite skeptisk. Men vi får se, det kanske blir bättre framöver. Var det någon av er som såg det och i så fall, vad tyckte ni?

Programledaren Linda Isacsson (från tv4.se)

I söndags var det spårkurs som vanligt. Gick runt i skogen i all lera. Var verkligen inte roligt! Gick inte lika bra som förra veckan, men det beror helt på oss och inte på Ninja. Var i alla fall riktigt skönt att komma hem sen. Då fortsatte jag med köket ett tag fram tills Jockes mamma kom hit så då fikade vi med henne fram till på kvällen då vi gjorde tacos som jag verkligen älskar och sen tittade vi på "Låt den rätte komma in". En av de filmer som jag har köpt hem och som kom på posten i fredags.

Så såg min helg ut i alla fall. Höll mig borta från datorn fullständigt så därför är det väl inte mer än rätt att jag slänger ut det här inlägget så ni får höra vad jag har hittat på. Får se vad som händer idag, skriver mer lite senare men nu är jag riktigt hungrig och behöver frukost!

Kommentarer
Postat av: Charlie

Jaa, jag såg också Robinson! Verkligen härligt att de hamnade i ett träsk! Alla verkade ju helt förvånade. Typ förrådda :) Jag har ju Harald Treutiger som favorit när det gäller Robinson-programledare och få personer kan mäta sig med hans standard och pillimariska leenden. Men det är ju många program kvar. Linda kanske blir bättre med tiden...

2009-03-24 @ 12:21:17
URL: http://chasybi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0