Hemtentadag

Godmorgon!
Gick upp tidigt idag och tog en promenad med Joakim och Ninja innan han skulle åka iväg till Sthlm 7.45 så jag har hållt igång länge. Har ätit frukost, räknat en del bokföringsuppgifter till kvällskursen ikväll och läst igenom ett par artiklar från nationalekonomin. Ska åka iväg till universitetet om ett tag och se hur jag ska göra resten av terminen. Efter det, kl 12, kommer hemtentan att delas ut så då lär jag sitta med det i två hela dagar. Hoppas att den inte kommer att vara alltför jobbig. Är lite nervös. Mest över att det är 4 delar som vanligt som det är helt olika tänk i...Fattar inte varför de har lagt upp det på det här sättet, men det är inget jag kan göra något åt. Det är bara att kämpa på och försöka klara det så bra som möjligt. Det som är bra nu är att man inte behöver göra om alla delar om man misslyckas med någon, som det var på tentorna förra terminen. Jäkla sociologi, hatar det! Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0